Bancuri bibelou...












Poza Statuete si bibelouri grasune 
 
 - Pentru obezitatea dumneavoastră e nevoie doar de o ușoară gimnastică.
- Vă referiți la genuflexiuni,domnule  doctor?
-Nu! E suficient să dați negativ din cap, când vi se aduce mâncare.
 
Poza Statuete si bibelouri grasune 
 
 O balerina se urca intr-un autobuz si intinde mana sa se sprijine de o bara de sus. Sub brat -  padure tropicala, bobina, nu alta. Un tip "putin luat" se uita de pe scaun la ea, nedumerit si o intreaba:
- Nu te supara, dom'soara, sunteti cumva balerina?!
Ea, flatata, raspunde:
- Dar de unde ati tras concluzia asta?
- Pai, numai o balerina putea sa ridice piciorul pana la bara aceea!
Poza Statuete si bibelouri grasune
 
Poza Statuete si bibelouri grasune

Accidentul lui Bachus

- D-apoi, vere, cum de n-ai luat şapca aia cu urechi?
- De când am avut accidentul, n-o mai port!
- Ce accident?
- Mi s-o oferit pălincă şi n-am auzit.
 
Poza Statuete si bibelouri grasune
 
 
Poza Statuete si bibelouri grasune 
 
Doi preoti se intalnesc pe strada, amandoi mergand pe jos: 
- Buna ziua, parinte.
- Sa traiesti, parinte, unde e bicicleta dumitale, ca nici eu nu o mai gasesc pe a mea?
- Nu pot sa-mi dau seama unde am pus-o.
- La revedere.
- Cu bine.
 
A doua zi, se intalnesc din nou, primul - pe bicicleta.
- Buna ziua, parinte.
- Sa traiesti, parinte, vad ca ti-ai gasit bicicleta, cum ai facut? -.Mai, am facut o slujba de plangeau icoanele pe pereti si cand am ajuns la cele zece porunci, la porunca a şaptea “Sa nu furi”, un enorias a spus: “Parinte, te rog, iarta-ma: eu ti-am luat-o!” si apoi, am gasit-o la poarta bisericii.
- Bine, parinte, am sa fac la fel.
A treia zi – amandoi, pe biciclete.
- Buna ziua, parinte.
- Sa traiesti, parinte, vad ca ti-ai gasit bicicleta. Cum ai facut? - Asa cum mi-ati zis, am facut o slujba de plangeau icoanele pe pereti si am inceput cu cele 10 porunci si cand am ajuns la a patra, “Sa nu preacurvesti”, mi-am adus aminte unde am lasat bicicleta
 
Poza Statuete si bibelouri grasune
Nevasta-mea are tatuata o balena pe burta. Inainte, era delfin…
Poza Statuete si bibelouri
 grasune 
O femeie grasă stă în faţa oglinzii fermecate:
- Oglindă-oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă în ţară ?
La care, oglinda: - Dă-te la o parte, că nu văd nimic!
 
 
 
 
Poza Statuete si bibelouri grasune
Dintre toate profesiile din lume, dansatoarele la bară află cel mai repede dacă au intrat sau nu banii.
 
Poza Statuete si bibelouri grasune funny
 
Poza Statuete
 si bibelouri
 grasune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu