Bancuri.....(2)



Foto: Prietenul meu Johan din Belgia.

* Costele, ai citit "Iarna pe ulita" ?
- Doamna profesoara, eu nu citesc nici vara pe terasa, si vreti sa citesc iarna pe ulita?

* Fica mea are o gramada de postere cu Fiego in camera ei.
- Incep sa cred ca este lesbiana...

* Ospatar, opreste ventilatorul acela ! M-a cam luat cu rece.
- Fiti fara grije, domnule, imediat o sa va aduc nota de plata si o sa va treaca toate caldurile.

* Unchiul tau Africa mi-a trimis un ditamai papagal.
- Un exemplar frumos probabil ?
- Frumos, intr-adevar dar foarte atos. A trebuit sa-l fierb doua ore.

* Parinte, se poate face sex inainte de nunta? 
- Da fiule, cu conditia sa nu se intarzie la ceremonie !

* Parinte, am venit sa ma spovedesc...
- Zii, fata mea taichi, ai preacurvit ?
- Da parinte...
- Cu multi ?
- Parinte, am venit sa ma spoovedesc, nu sa ma laud !

* Nu vreau sa par nepoliticos, dar as face sex cu tine.
- Nu vreau sa par curva, dar sunt de acord !

* Intr-un avion, o swardesa cu un decolteu generos se apleaca asupra unui pasager si-l intreaba:
- Doriti lapte sau ceai?
- In care-i lapte si-n in care-i ceai ?

* Doctore, mi-ati prescris un medicament care ma intoarce pe dos !
- Ma scuzati, dar v-am atras atentia asupra faptului ca e pentru uz extern.

* Intrebare la rRadio Erevan:
- Ce imbaraneste prima oara la un barbat ?
- Nevasta !

* Si zici ca ai prins un crap de peste 10 kile, fara exagerare ?
- Fara.
- Si cu exagerare ?
- Nu stiu, ca nu l-am cantarit...

* Femeile sunt de doua feluri:
- 1. Doamne.
- 2. Doamne fereste. !

* - WTF, iti faci cont pe Facebook, tata ?, intreaba fiica.
 - Pai da, sa fiu si eu la moda. Dar ce inseamna "WTF" ?
- Welcome to Facebook, raspunde rusinata fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu