Salvati-l pe Ninu !



In ultimele doua saptamani am fost crunt lovit de ghinion, am ramas fara mouse la laptop, fara curent electric apoi fara celular ca mi s-a ars la el un circuit… si apoi partial si fara mausul primit care mai face contact la click doar cand vrea el…
Dar lovitura primita astazi este mai mare decat toate celelalte la un loc.. Astazi am ramas fara cauciuc pe roata din fata a scaunului meu rulant si dupa cum stiti acesta este singurul meu mijloc de transport asa ca peste cateva zile probabil o sa fiu aproape imobilizat…
Rotile de pe fata ale caruciorului meu se tocesc extrem de repede, am nevoie cam de doua (2 ) perechi pe an, sant echivalentul papucilor pe care ai purtati d-voastra doar ca eu nu-i mai schimb si sant aceleasi de la inceput pana la sfarsit…
Din pacate in RO nu mai exista fabrica care sa faca roti pentru carucioare, ultima a dat faliment deoarece nimeni nu a vrut sa o sprijine ca sa poata supravietuii si in acest fel persoanele cu handicap trebuie sa ne descurcam fiecare cum putem…
Aceste roti pe care le folosesc acum sant model German, groase si late, din pacate sant extrem de greu manevrabile tocmai din cauza latimii, si spre dezamagirea mea au fost si foarte rau facute deoarece au folosit un schelet de plastic pe care l-au cufundat in cauciuc si care acum a pleznit si s-a dezlipit…
Asa ca daca cineva dintre cititorii mei din strainatate are prin vecinatatea lui un magazin care vinde asemenea roti al rog mult sa ma ajute… Repet … in cateva zile voi fi in imposibilitate sa ma mai misc din casa pentru ca nu am fost pregatit pentru asa ceva…
Eu am crezut ca acel cauciuc este plin si rotile o sa ma tina inca 6 luni cel putin… Aici aveti niste link-uri cu magazine din strainatate care vand asemenea roti…
LINK 1   LINK 2     LINK 3
Rotile sant standard indiferent de tara din care provin si se potrivesc indiferent de modelul caruciorului daca nu sant mai mari de 8,1 inchi sau 8,2 inchi (aprox 21 cm diametru ) si nici mai mici de 6 inchi (aprox 17 cm ) cele mai mici de 6 inchi sant pentru alt tip de carucioare din categoria “de lux” carucior pe care cineva ca mine nu si-l poate permite niciodata .  Va multumesc mult in special acelora care veti incerca sa ma ajutati fie si doar prin raspandirea acestui articol !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu