Cea mai batrana prostituata din tara




Se prostituează la 50 de ani! | FOTO

Mariana Pişu, o prostituată de 50 de ani din Braşov, care e încă activă în meseria sa, va planta flori în parcuri pentru a-şi achita prin ore de muncă amenzile de 160.000 de lei strânse în ultimii 20 de ani.
În ultimii 20 de ani de muncă, Mariana Pişu a acumulat amenzi în valoare de peste 160.000 de lei. Numai anul trecut, femeia a avut 90, însă nu a plătit nici un leu, astfel că, zilele trecute, instanţa a condamnat-o la 120 de ore de muncă în folosul comunităţii. Până va începe însă să planteze flori în parcurile din Braşov, Mariana profită să mai facă un ban, aşa că, ieri, era tot pe marginea unei şosele din Braşov, unde îşi aşteaptă în fiecare zi clienţii. Femeia de 50 de ani era supărată de decizie, pentru că îi afectează rutina bine stabilită.

Nu lucrează de sărbători

“Eu am cam patru clienţi pe zi, lucrez de la 9.00 şi stau până la 17.00, mai puţin în zilele de sărbători religioase sau când plouă. Acum mă trimit ăştia să muncesc pentru ei, fir-ar mama lor”, ne-a povestit indignată Mariana, care, culmea!, e căsătorită şi are şi un fiu.
Obişnuită de atâţia ani să fie propriul ei şef, prostituata nu lasă pe nimeni să îşi bată joc de munca ei: “Unu m-a luat cu japca, m-a dus pe câmp şi m-a violat, aşa că l-am băgat la puşcărie. Altul a scos un cuţit şi mi-a zis să-i dau tot ce am: aur, bijuterii. Mi-a luat telefonul şi 60 de lei şi m-a lăsat pe câmp. Am sunat la jandarmi şi imediat l-au prins”, îşi aminteşte Mariana. Conştientă de vârsta pe care o are, femeia are şi un plan de pensionare: “Încă mai sunt în putere, am mai mulţi clienţi decât fetele de pe aici şi majoritatea sunt tineri, dar mai am un an şi mă las. Îmi ajunge!”
http://odoricaion.wordpress.com/


2 comentarii:

  1. Planteaza florile in parcuri, dupa care face Pişu pe ele sa creasca

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca isi plateste prin alte servicii plantatul. Pa, Odorica

    RăspundețiȘtergere