Ajutor pentru Presedintele nostru, nu-i mai lasati sticla W la indemina

A-l tine pe Presedintele de acum  in functia de Presedinte al Romaniei,  reprezentindu-ne pe noi toti prin aburii  bauturii, nu face decit sa ne  expuna dispretului comunitatii internationale. Camasa de forta, este singura care ai mai poate veni de hac. Apoi un control psihiatric este  de facut urgent si declarat inapt pentru functia de Presedinte al unei tari pe care a adus-o  la treapta cea mai de jos, ultimii din Europa  dar prima clasata acum ca, betivi detronind pe rusi. Sper ca nu ati uitat articolele mele  din  urma cu 4 ani despre faptul ca nu am avut ce cauta la Stalingrad, sa tinem blocada acolo 900 de zile. Si declaratiile despre chinurile luptatorilor supravietuitori din acele vremuri,  le-am expus.
Cind ne trezim ca sintem bagati si pe plan intern si extern  cu toate tarile in ca...  pina la nas.
Dar consecintele asupra  pretului la gaze care si asa este cel mai mare fata de toti clientii rusi, nu s-a gindit  nimeni? Doar povara platilor mari si marite pe noi pica, tot pe noi amaritii care nu ne-am  dat cu parerea. Cu ce nas sa cerem noi micsorarea  platii?  Toate pentru  elucubratiile unui alcoolic notoriu? Dar noi nu ne invatam minte  si ne bucuram ca le-am zis rusilor, de parca  ei depind de noi si nu noi de ei la pretul gazelor. Noi cei de rind platim, nu  cel care e viteaz  cu avere de miliarde de euro, furati de la noi. Jos Basescu, cu banda lui de nemernici si sa platreasca pentru tot raul pe care  l-au facut poporului nostru, noua tuturor pe toate planurile, interne si externe !!!! Curaj !!!!

2 comentarii:

  1. Basescu... am citit mii de articole cu si despre acest personaj, a fost acuzat de n lucruri, a fost denigrat in toate felurile posibile si, ce s avezi, ne bucuram de acelasi final, Basescu Presedinte. Cine-i vinovat pentru asta? nu are rost sa ii mai cautam ca ii stim prea bine. Ce e de facut? ramane de vazut la alegerile ce vin.
    Imi place blogul tau, o sa revin cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere dar, acesta nu este blogul meu. Sint 100 de autori aici. Eu am alte bloguri.Numai bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere