Un Pa anemic sau obez????? Dar in nici un caz de valoare !!!!!

12 ho

Am facut apel daca nu aveti curajul sa scrieti pe blogurile dvs. articole indraznete  ca, puteti sa le puneti  pe http://singurafelina2.blogspot.com/  sub semnatura proprie sau  sub anonimat.  Vad ca pina acum nu a cerut nimeni asa ceva.
Ma uit la tv. la dezbaterile asazise politice si vad ca  a privi, este  sigur o boala de nervi complexa in devenire. Eu ca multi  oameni din  aceasta tara mi-am pus nadejdea in  opozitie, dar figura  lui Victor Ponta vesela  de clovn de circ, care ar trebui sa ne inveseleasca si atit,  ne face ca  sa spargem televizorul. Ce spunea acum  acest domn, vesel nevoie mare  impreuna cu liderul de sindicat Dandea? Ei spun  ca la alegerile viitoare, sa fim atenti si sa nu mai dam votul pentru  un kg.de faina, o galeata, sau oricealtceva care nu ne va aduce nimic bun .
Deja sintem un popor bolnav, muribund, cum  sa asteptam inca 2 ani pina in nov.2012?
Am inteles ca si opozitia fiind in opozitie, au un loc caldut in Parlament, nu mai au nici o indatorire, decit de a absenta si toata treaba Parlamentului, a ramas in  seama lui Basescu, Boc,  Anastase si Udrea, acestia fiind inconjurati de armata lor de lichele,care ne inebunesc de cap in fiecare seara.
Fie vorba intre noi dar primul om al tarii(care ne indeamna sa mergem cu elicopterul), cred ca este cu elicopterul din toate punctele de vedere:))) si noi ii platim pilotajul si parasuta:))))
Noi ceilalti ce facem in timp ce ei se distreaza cu  glumite,  din care eu nu inteleg decit ca  se filmeaza la Balaceanca sau joaca intr-o comedie vesela doar pentru ei. Trebuie sa ne uitam doar ca, spectatori si sa ridem de timpeniile lor si implicit de noi, pentru tragedia in  care traim si de care nu sintem constienti.
Fac apel sa ne trezim odata ca  se va intimpla ca in art. cu "Tiganii care nu trebuie sa ne mai poarte numele", din http://singurafelina.blogspot.com/. Alt popor s-ar fi razvratit dar si noi punem umarul prin tacere, la distrugerea natiei noastre. Acel articol mi-a schimbat si mie viziunea asupra viitorului Romaniei. Dar ca o ultima zvircolire si cu ultimele puteri, vreau sa am demnitatea sa ma revolt si sa nu accept aceasta soarta,  stabilita de altii pentru noi si in numele nostru. Curaj, va sint alaturi !!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://singurafelina2.blogspot.com/. (si acest blog fara publicitate)
http://teodorapetrescu.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu