Un banc ......


În avion, la clasa întâi, o doamnă e aşezată lângă un
domn. La un moment dat, ea începe să strănute şi de fiecare dată
începe să tremure din toata fiinţa ei, după care îşi şterge delicat
nasul.
Istoria se repetă, la care domnul de lângă ea i se adresează:
- Mă scuzaţi, nu vreau să vă inoportunez, dar mi-e imposibil să mă
abţin să vă întreb: de ce tremuraţi aşa de tare de fiecare dată când
strănutaţi?
- Pentru că sufăr de o boală foarte rară, de fiecare dată când
strănut, am un orgasm.
La care domnul, un pic jenat că nu a mai auzit de asemenea boală, o
întreabă grijuliu:
- Şi luaţi ceva?
- Da... piper...
http://odorica.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. Îmi părea a fi ... AVION, dar ... NU avea "centură de siguranţă" totuşi, ... iar zgomotul era ca de tramvai ! Desigur, erau pe Scenă ! Repetau pentru vreo piesă !
    ~
    Doamna Odorica ?
    Aţi scris despre nişte nominalizări ?
    Despre ce este vorba ?
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ... ce ţi-e şi cu Piperul, domnule ! ...
    ~,

    RăspundețiȘtergere