Un sarut

Eu sunt intr-o stare confuza
Si o privesc si as vrea sa o sarut pe buza
Dar ea imi spune sa o uit si sa plec
Si dau sa plec dar ma intorc si mai incerc
Stiu ca ea e nelinistita si incet o potolesc
Si ea la sfarsit da sa plece rostind: Te iubesc
Stiu si inteleg ce este in sufletul ei acum
O iubesc si ma iubeste dar nu inteleg cum
Dupa atatea certuri si reprosuri, noi
Printre vant, ninsori chiar si ploi
Ne inpacam si ne certam dar ne iubim
Si daca e sa fie stim, impreuna o sa sfarsim
As vrea sa o descriu in aceasta poezie
Dar la ce folos ca e frumoasa si ea stie
O admir si ma exclam numai cand o privesc
Si ea se intreaba intotdeauna de ce nu-i soptesc
Te iubesc…
Nu mi-e frica sa-i spun ceea ce simt
Dar prefer sa-i arat nu prefer sa o mint
Si pe cand sa ii arat intr-un peisaj beat si mut
Aici, acum totul se sfarseste pe obraz cu un sarut

Beto Biblioteca Prafuita Blog

2 comentarii:

  1. Vreau sa inteleg ce-i cu inima mea, dar numai Dumnezeu stie ce vrea.Eu nu mai stiu, desi este tarziu, eu nu pot acum decat sa scriu.Interesanta poezia ta"Te iubesc"

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai am o multime pe blogul meu si in calculator.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere