Multumesc celui care mi-a trimis aceasta poezie:)) (AM COPIAT INTOCMAI POATE ERA PUTIN VESEL)

In noaptea asta pe lumina lunii,
Vei aprinde in trupu-mi vilvataia,
De va arde pina si odaia,

Iar inima ca fulgerul furtunii
Cind ma saruti, in mine e un foc, 
ce arde  pentru tine scump odor,
Aprins in  toate noptile de dor
Iar trupu-l simt bintuit ca de potop, 

Abia intr-un tirziu  imi sting dogoarea,
Cind valul de iubire ne patrunde,
Si linistea incet sa ne inunde
Ca intr-un tirziu slabim strinsoarea.
P.S. LA TINE M-AM GINDIT MARIANA CIND AM PUS ACEST MODEL pe pom
Nu am mai stiut de tine nimic de cind ai conversat ca eu sint liber cugetatoare, o proasta conform legii lui Murphi. Am vazut ca si tu pe facebook esti tot liber cugetatoare.Credeam ca te-ai retras de rusine, pina nu te-am gasit  pe facebook ca ai pus un singur prieten cu numele devarat la" prieten ascuns". Dar stiu ca zilele iti sint numarate  pina vei fi facuta, in toate felurile posibile, ca esti nesimtita si te tii dupa barbati tineri care sint mai mari decit copii tai, ca esti maritata, ca l-ai obligat sa aprobe sa-l pui la singurul prieten ascuns si ca a trebuit sa-ti spuna numele adevarat.Nu ai sa suferi tu, ci familia si in special copii care  nu vor indrazni ...Nu-ti pot spune La Multi Ani ! si brad luminos, pentru ca ai caracter abject  contribuind la denigrarea mea la comentarii  si indemnind la moartea mea(ex.http://odorica.blogspot.com/ 18 dec. art Rev. Rom. foto paun alb).Rusine !!!!  Cu sila, Odorica ( NU ASTEPT COMENTARII DE LA INTERPUSI,  FARA LEGATURA CU ROMANIA SI CU POLITICA , CI NUMAI DE LA SOT)

http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu