Interviu cu nu stiu - in puii mei nu stiu de astea

Interviu cu nu stiu in puii mei nu stiu de astea

A aparut si un Interviu cu nu stiu omul care a ajuns celebru in Romania dupa un interviu acordat pe youtube in urma cu 7 ani. Vreau sa-mi fac o prietena si nu gasesc, toate fetele sa apeleze la mine ! Dupa 7 ani, Ciprian a venit la un nou la interviu de data aceasta impreuna cu echipa TVM. Omul Nu stiu se numeste Ciprian Apostoaie, si a acordat un interviu echipei televiziunii TVM in exclusivitate.

alexandru hategan, interviu cu nu stiu, nu stiu, in puii mei nu stiu, interviu nu stiu

Interviu cu nu stiu  - partea 1 - Ciprian Apostoaie - Piatra Neamt

Interviu cu nu stiu  - partea 2 - Ciprian Apostoaie - Piatra Neamt

Va rog sa ne spuneti daca va place acest Interviu nu stiu youtube.

Fenomenul Nu stiu si-a gasit prietena, o cheama Oana, e din Piatra Neamt.

Nu stiu. Nu stiu ! Nu stiu de-astea ! Vreau sa-mi fac o prietena si nu gasesc ! Toate fetele sa apeleze la mine !

O telecomanda, doua telecomenzi ! Nu stiu ! O telecomanda, Doua ! Telecomande

2 comentarii:

  1. Bună Ziua ! Domni şi doamne, domniţe şi domnişori !
    ~
    Nici eu NU ŞTIU multe. Am vizionat doar "viralul propus de ZeList" şi mi-a plăcut cu adevărat ! Mi-au PLĂCUT candoarea, sinceritatea tranşantă, puritatea mesajului transmis prin domnul Ciprian Apostoaie !
    NU ŞTIU celelalte "interviuri" CUM sunt ... nu vreau (poate !) să STRIC farmecul deosebit, lăsat de "viral" !
    Am remarcat ,,, A CÂTĂ OARĂ ? ,,, ... cine de CINE râde ? Din care cauză m-am simţit UMILIT !
    Fiţi precum COPIII !!! ... este OARE un îndemn DESUET ???
    ~
    Vă doresc SĂRBĂTORI FERICITE !
    La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă rog să mă Iertaţi !
    (sunt un uituc !) :

    Vă doresc SĂRBĂTORI FERICITE !
    La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !
    Şi CITITORILOR dumneavoastră, de asemenea !
    ~
    Cornelius, :) :)

    RăspundețiȘtergere