Interviu cu Dj D@nny

El este Dj D@nny cunoscut si sub numele de Dodu.
Nascut in 21.04.1992, locuind in orasul natal Campia Turzii. Artistul a inceput sa faca muzica prin 06.2010. Mai jos gasiti si un interviu cu el.
Beto: Care e numele de scena?
Dj D@nny: Dj D@nny
Beto: Spune-mi cand te-ai apucat de muzica?
Dj D@nny: De 6 luni
Beto: Ce te-a determinat sa faci aceasta muzica?
Dj D@nny: 1 motiv ar fi ca multa lume se distreaza in cluburi pe aceasta muzica, al 2-lea motiv apare ceva nou. Nu este un singur beat, efecte si flow nou.
Beto: Inteleg. Cat de mult ai muncit pentru realizarile tale? A meritat?
Dj D@nny: Nu am muncit cine stie cat si da a meritat, chiar merita
Beto: Ce parere ai despre ascultatorii tai?
Dj D@nny: Pai deocamdata am o parere buna pentru ca apreciaza ceea ce fac si le place
Beto: Ai avut colaborari?
Dj D@nny: Inca nu.
Beto: Si cum iti vezi viitorul cu muzica ta?
Dj D@nny: In muzica nu prea vad viitoru, cred ca va fi ceva trecator
Beto Deci actual este un hobby
Dj D@nny: Dap...
Beto: Din cate am auzit ai fost pe la diverse petreceri cu muzica. Spune-mi despre asta
Dj D@nny: Am fost la 2 party cu muzica la unul cu house electro si a fost placut, lumea se distra
Dj D@nny: Si la unul am fost cu mis de melodii
Beto: Proiectele tale sunt deschise pe un termen lung?
Dj D@nny: Pot sa zic
Beto: Daca ai primi o invitatie pentru a colabora pe "scena" in Romania, ti-ar placea ca invitatia sa fie din partea ...?
Dj D@nny: Indiferent de la cine, nu conteaza.
Beto: Unde pot ascultatorii sa iti gaseasca muzica?
Dj D@nny: Nici unde deocamdata.
Mai multe detalii gasiti in Biblioteca Prafuita: Citeste tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu