Daca m-ati intreba ce imi doresc eu de la anul 2011(mai bine nu ma INTREBATI)

Deci daca m-ati intreba ce imi doresc eu de la anul 2011,  v-as raspunde in secunda urmatoare.
In afara de  sanatatea mea pe linia de plutire, as vrea sa nu mai vad  in fruntea tarii reprezentindu-ne pe noi toti, pe  acest sef de echipa  a muncitorilor necalificati(asa l-am numit mereu),sa ma scuze muncitorii necalificati pe care eu personal ii pretuiesc foarte mult. Atita  mi-as dori sa nu mai vad acest zbangiu turmentat (l-am supraapreciat prea mult),  in calitate de Primul om al tarii.

Pefer sa vad un baiat frumos  fotomodel de oriunde in lume. Dar in locul primului wuschist al tarii, ma multumesc si cu B..... Chiar daca nu face nimic macar nu ne face rau.
Dar este mai bine sa nu ma intrebati ce vreau pentru anul 2011  caci, vedeti ca eu nu sint modesta, in afara de sanatate vreau  sa ne reprezinte un barbat tinar si frumos macar sa avem cu ce ne lauda. Caci de urit, prost si vesnic turmentat, sintem satui pentru 1000 de ani. Numai prima parasutista a tirii il poate aprecia in mod interesat. Cine ii mai da pe mina 4 miliarde euro ei ca sa se joace???(pe care sa-i platim tot noi cu urmasii nostrii). Curaj!
http://dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu