:: Blogging de plăcere sau pentru bani?

Titlu*:Blogging de plăcere sau pentru bani?
Autor:*:Gmx
Poza:
Articol*:Blogul meu nu este monetizat și îmi pare rău că am scăpat din vedere acest aspect important. În aproape doi ani de zile nu am reușit să câștig mai mult de 10$ cu ajutorul lui. Recunosc că este puțin în comparație cu alți bloggeri care și-au canalizat toată energia și resursele de care dispun pentru a câștiga câți mai mulți bani în acest mod și am de gând să remediez această situație.

La început, în perioada blogspot, după ce am înțeles cât de cât cum stă treaba în blogosferă, m-am hotărât că trebuie să fac și eu ceva ca să câștig un ban cu ajutorul blogului. Toate bune și frumoase, dar cum să fac asta? Cel mai ușor a fost să îmi fac un cont la Google Addsense și să fac setările necesare astfel încât reclamele să îmi apară pe blog. Am încercat tot felul de variante de aranjare în pagină, am schimbat culorile și dimensiunile reclamelor, dar nu am fost pe deplin mulțumită. Aveam impresia că acestea strică aspectul blogului și că indiferent ce voi face în legătură cu acest lucru rezultatul nu va fi satisfăcător, așa că am renunțat la ele.

Nici nu m-am gândit că renunțând pot pierde bani pentru că blogul era la început de drum, nu avea trafic și nici page rank mare. Într-un cuvânt, nu era îndeajuns de vizibil pe internet și sanse mari de câștig nu erau folosind această metodă facilă.

După ce am mutat blogul la Blogway am fost preocupată mai mult de design și de noutățile oferite de wordpress și am uitat că există posiblitatea monetizării lui. Adevărul este că nici măcar nu am fost curioasă să văd dacă pot să inserez reclamele de la Adsense pe blog. Îmi place să văd diferite reclame pe blogurile personale sau de nișă și nu mă deranjează atâta timp cât nu strică aspectul și dau impresia că acolo este locul lor și nu în altă parte.


Read more: http://www.gmxul.ro/2010/11/27/blogging-de-placere-sau-pentru-bani/#ixzz16UUb1aJQ



Powered by EmailMeForm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu