Xerox defect

Dee' spunea
Am vrut sa-ti trag ochii la Xerox
Xerox stricat cu hartie patata,
Fire uzate
Butoane din branza
Curent indisponibil.
Am reusit sa lipesc hartia
Cu batoane de super-glue
Lipicioase.
Ochii tai erau insa prea mari
A trebuit sa-i tai.
Lama de la foarfeca a ruginit
S-a topit plasticul din colturi,
Foarfeca defecta si infecta,
Ochi netaiati,nedisponibili.
Capacul de la ploape s-a lipit,
S-a terminat lipiciul,
Senzatie de coma,
Uitare,
Mirare,
Sentimente indisponibile.
Au trecut minutele,
Curgea laptele pe buzele roase,
Sarut bolnavicios,
M-a molipsit si pe mine,
Mi-a taiat respiratia.
Am o fobie
Inca imi trebuie copie dupa ochii tai,
Patati cu singura apa sarata
Ce nu ustura,
Patati cu gene cazute ,
Impiedicate,
Lungi,
Fire indisponibile.
I-am cuprins intre degete,
Ca zapada scrisa,
Mi-au incalzit podul palmei
Excitat,
Mangaiat,
Palma indisponibila.
Am vrut sa-i storc,
Sa beau suc de ochi frumosi,
Sa mananc globii oculari.
Dar i-am scapat pe piatra,
S-au spart si s-au virusat,
Ochi plapanzi si ieftini,
Crapati,
Artificiali,
Disponibili.
Pacat de ei !
Erau perfecti,
Erau caprui,
Erau ai tai !

Beto spunea
Da erau a mei!
Erau caprui
Si perfecti
Pacat de ei
Erau disponibili
Plapanzi si ieftini dar..
I-ai crapat, i-ai spart
Pentru ca i-ai scapat
Ai vrut sa-I mananci
Ai mei ochi frumosi
Si sa-I storci in
Palma indisponibila
Dar ochii mei ti-a mangaiat
Ti-au excitat si incalzit palma
Ca zapada scrisa, i-ai cuprins
Intre degete, fire lungi
De gene impiedecate
Patati cu apa sarata
Ce nu ustura, dar tu…
Vrei doar o copie dupa ochi?
Da ai o fobie, cu respiratia taiata
Esti molipsita, cu sarut bolnavicios
Printre sentimente indisponibile
Timpul trece, o senzatie de coma
Eh, s-a terminat lipiciul, te miri?
Uita, caci capacul de la pleoape
S-au lipit, sunt nedisponibili, netaiati
Si foarfeca ti-a ruginit, e defecta
Nu poti sa-I tai, chiar de-s mari
Nici curent, nici Xerox, doar hartie patata
Nu-I poti copia, sunt unici, priveste-I inca odata
Sa nu ii uiti, singurul Xerox sunt ochii tai

Un comentariu:

  1. Ce trist!
    Ideea îmi place mult!
    Dacă ţi se va strica într-o zi XEROX-ul ?
    Pictează-i!

    RăspundețiȘtergere