Tu, mi-ai alergat prin vene

LOVE-the gift that has been given to me.
Eram doar eu si cu el. Teoretic inconjurati de o multime extaziata de oameni practic doar noi.
Intimitatea ne-a cuprins. Momente de neuitat.Eram eu asa cum incerc mereu sa fiu , lipsita de
sau macar degajata de tot ce ma inconjuara.Mintea-mi zbura la 'frumos' , imi doream sa fie etern.
E dorinta mea si acum, dar mai ales cand il am aproape si imi spune ca i-a fost dor de mine.
Nu e printul din povesti, e doar el , care poate inlocui acel print care-l visam in copilarie,
si o face chiar perfect.
Atingerea lui ma duce spre extaz , spre unic. Uit de tot si toate.
Agonia ma cuprinde odata cu momentul despartirii. O balanta a sentimentelor ce oscileaza in sufletul meu.
E el . Acela care mi l-am dorit atata timp, care a aparul de nicaieri si care mi-a promis ca vom ramane noi.
Inceput.Bere.Fum.Cargo.Festival.Noapte.Betie.Multime.Dor.Cafea ! Da, Cafea...
CHILL OUT BABY.Special. stateam si ne savuram din priviri iar el mi-a spus incep primul Te iubesc.
Si l-am simtit pe fiecare particica a corpului meu.De neinlocuit.
E acel om cu care veau sa-mi impart fericirea, tristetea, emotia.E special... atat de special incant nu-mi doresc
sa ma lipsesc de el.
Surprinderea. Probabil cea mai atrofiata calitate a lui .Spun asta pentru ca si-o expune in fiecare clipa.
Ma surprinde mereu prin gesturi, vorbe, privire, vise...
Distanta e bariera noatra , bariera pe care o depasesc pentru ca stiu ca vor urma clipe noi , de neuitat.
Momente in care voi intelege ce e fericirea. Acea fericire de care i tot spun eu ca mi-o confera.
Mereu am visat la acei doi copii care se inteleg doar din priviri, care se simt.
Daca el ar simti ceva din ceea ce simt eu acei doi am fi noi.
Noi doi pe o plaja pustie cantant intr-un glas suav ' ochii mei te vor visa la nesfarsit'.
http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu