Text scris in beci

http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/
Calatoresc prin lume, bantui prin vagoane
Ma opresc la Cluj si nu stiu de ce oare
Dar stiam ca undeva pe acolo era distractie
Si am ajuns distrat, mama ce senzatie
Si ma simteam erou printre multime
A fost placut, eu ma simteam bine
Hou! uite fetele, care mai de care
Aveam de unde alege, dar pe cine oare?
______________________________________

Da dar...mie imi era frica de frumos, ce stupid. E frumoasa iubirea si mie mi-era frica sa iubesc. As vrea sa las cuvantul sa taca si sa vorbeasca sentimentele...dar nu pot trebuie sa scriu, sa recit, sa cant, sa scriu si sa rup foile si apoi sa rescriu, sa transcriu si sa spun ce simt. Ce este iubirea? Se asociaza cu dragostea din punctul meu de vedere si se opune sentimentului de ura, care e usor de gasit dar...dragostea, iubirea? E un sentiment placut, totodata greu de gasit care pe mine personal ma opreste din gandit. Daca iubesc si sunt alaturi de persoana ce o iubesc nu mai e nevoie sa visez, nu mai e nevoie sa fiu tulburat de ganduri mai mult sau mai putin intense. E un loc in care linistea oferita ma linisteste, placerea primita e placuta. De ce mi-a fost frica sa iubesc? De ce spuneam Te iubesc si minteam? Cum am putut sa ignor ceva care imi place si imi micsora vechile orizonturi inutile? Da, erau inutile si m-am saturat de ele. M-am saturat de multe, dar stiu ca nu m-am saturat sa iubesc, mi-am jurat iubire, parca am prins o obsesie. Dar totusi ceva ma deranjeaza. Tot ma voi gandi la ceva si nu vreau sa mai gandesc, vreau liniste. Ziua gandesc, noaptea visez...cand se odihneste mintea mea? Si daca ma gandesc la iubire respir usor, numar de la 10 pana la 0 si ma linistesc pentru un moment...insa restul clipelor? Ce fac? Si lumea asta ciudata prin care am umblat nu imi oferea prea multe, doar ca ma simteam uimit, distrat, ignorat, injurat, discriminat, respins...Mi-ar fi placut ca sa imi aduc aminte de viata anterioara, sa stiu cine era Aleasa, daca e bine sa iubesc, de ce sa iubesc, de ce sunt respins, ce fel de persoana am fost, sunt si voi fi. Daca lumea era rece sau buna, daca ...daca , daca , daca.
Nou!!! Te-ai pierdut pe blog? Uite o busola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu