Te condamn la moarte!

Tigari- tutun - nicotina

Nu o sa fie genul ,, Pipa pacii" o sa fiu doar eu cu Tigara.
Si incep:
Am doar o tigara si cu ea vorbesc. Pai fa-ma nebun daca vrei dar eu zic sa citesti in continuare sa intelegi cum pot vorbi eu cu o tigara.
Sunt in vacanta, nu in Mexic, nu in Olanda, ci la mine in camera in Romania cu ultima mea tigara si ultimul meu prieten care ma asculta. Sunt fumator si am condamnat multe tigari la moarte, dar ea e ultima dintre cele ultimile si e diferita. Putin indoita la varf sta in scrumiera, o iau in mana si o privesc in timp ce ea e trista. Si ii povestesc toate gandurile, ea ma asculta, ma intelege si tace. Ca un adevarat prieten, deasta e diferita...Ba Beto ai beut ceva de vorbesti cu tigarile ? Da suc...nimic alco.0l. Cred ca stie ca o voi fuma, dar mai cred ca ma intelege totusi de ce o voi fuma si de ce ii tocesc filtru, il indoi si il sting lasandu-l uitat in scrumiera rece. E doar o tigara simpla cumparata din magazin, la bucata si cu totul ca are acelasi pret ca celelalte ea e speciala pentru mine. Imi poate simti sentimentele, de iubire, de ura, de dispret, de ciuda, toate sentimentele declansate din mine si a prins viata. E o zi nefasta pentru ea, dar promit ca o sa ma port frumos cu ea si o sa ii spun o rugaciune la sfarsit, sfarsitul ii este aproape. Si o aprind ca nu mai rezist, nu serios chiar o aprind, am pus virgula ca m-am oprit din scris, deja iasa fumul, o tin intre dinti si ma uit la ea...
inca o tigara s-a dus,
inca un fum in plus,
va fi o Alta,
un alt fum ce merge in sus...
Si fumul ramane in aer formand un cuvant...cuvantul Adio!
~Muzica Rock Romaneasca~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu