:: Bancul de joi

Titlu*:Bancul de joi
Autor:*:http://simioncristian.wordpress.com/2010/08/19/bancul-de-joi-20/
Poza:
Articol*:O femeie şi un bărbat stau faţă în faţă în compartimentul de clasa I a unui tren accelerat. El încearcă să intre în vorbă cu ea şi o întreabă mieros:

-Cum vă numiţi, stimată domnişoară?

-Carmen! -răspunde tânăra, clipind precipitat.

-Oh, este un nume foarte frumos! Să ştiţi că vi se potriveşte… -observă bărbatul apoi îi zâmbeşte galeş.

-De fapt, mă cheamă Paraschiva. Paraschiva Acotoarbei dar numele ăsta nu-mi place. Maşinile şi bărbaţii sunt lucrurile pe care le iubesc cel mai mult pe lume şi de aceea mi-am ales numele ăsta, Car şi Men, simplu, nu?

-Aaaa! Da! Simplu!

-Dar dumneavoastră cum vă numiţi? -întreabă domnişoara ţuguindu-şi buzele roşii ca focul.

-Păstrând raţionamentul dumneavoastră, mă numesc Berepi**ă!



Powered by EmailMeForm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu