:: strig

Titlu*:strig
Autor:*:Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza:
Articol*:De acasa, din fotoliul tau confortabil din fata televizorului sau a calculatorului, totul pare inca o stire menita sa te deprime si pe care poate refuzi uneori sa o mai asculti. De aici lumea este mult mai gri si mai lipsita de speranta. Suntem un popor de oameni rai care cautam vinovati si nu solutii, care ne comparam si nu remarcam si nu reusim sa deschidem ochii larg pentru a vedea suferinta acestor oameni care sufera cu adevarat. O alta categorie este a acelora care isi curata constiinta cu o punga de haine pe care il loc sa le arunce le ofera colectorilor de ajutoare pentru sinistrati. O sa fiu rau acum dar trebuie sa spun ca o treime din hainele care au ajuns pana acum la oamenii acestia nu pot fi folosite. De aceea incercam sa gasim si alte variante prin sponsori si oameni de bine pentru a pu! tea sa le oferim completarea necesarului de care acesti oameni duc lipsa. Se discuta mult in tabara de sinistrati de cazul profesoarei care s-a certat cu presedintele. Multi o cunosc drept o fiinta cumine, calma si discreta. Disperarea a fost aceea care a dus-o in starea de a nu se mai controla si de a avea o atitudine criticata de multi jurnalisti care spuneau fara sa stie ce vorbeau ca nu asa se comporta o profesoara. Oamenii in situatii critice se transforma. Oameni care se sperie de o injectie au curajul sa judece eroi! Astia suntem! Un popor care a trait in bordeie, in gropi de pamant o mie de ani, si care au fugit de lupta dand foc recoltelor si otravind fantinile. Nu stim nici cine suntem si nici ce valori avem. Onoarea pentru noi este notiune abstracta. Valoarea umana la noi se masoara in smecherie, nu in caracter si nici in unamitate. Am scos din intimitatea personala drama Simonei crezand ca o poveste de iubire poate indupleca inimi reci. Unele persoane mi-au of! erit in schimb o deceptie.

Avem nevoie de o revolutie. Avem nevoie de valori reale in care sa credem si de oameni cu principii,sau de oameni de stat.

Nu eu si nu echipa mea mea va face asta. Dar noi toti, noi oamenii cu suflet si cu principii sanatoase care am avut acces la educatie am putea incerca sa facem o lume mai buna. Iar schimarea trebuie sa o incepi cu tine !

Imi cer scuze cititorilor mei pentru ca ies din registrul obisnuit al postarilor mele. Poate dupa un timp voi regreta tonul agresiv al textului dar sunt om cu virtuti si slabiciuni iar uneori simt nevoia sa strig. De maine va voi povesti alte drame ale unor suflete care inca mai iubesc chiar si pe timp de calamitate. http://anndrei.ro



Powered by EmailMeForm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu