Multi au fost... putini vor ramane...

Ma uit, analizez si trag concluzii. Concluzia de azi spune cam asa: a fost frumos cat a fost, dar si-a pierdut din farmec si din interes. Si-i vorba despre blogger-it. A inceput in urma cu multi ani de zile. O buna perioada, nu toti erau implicati... apoi, s-au implicat cat mai multi. Dar acu', destui si-au pierdut din interes, din chef, din inspiratie, s.a.m.d. Nu este ceva brusc, ci usor, treptat. Si nu cred ca este vorba despre faptu' c-a venit vara si toata lumea are alte lucruri de facut. La fel am curaj sa bag mana in foc ca va fi si in toamna, apoi in iarna si tot asa. Se lasa de meserie multi, ramanand doar acei cativa. La unii, explicatiile sunt logice: "muncesc acu', ce timp sa mai am de blog" sau "facultate, familie, prieteni..." si alte cateva. La altii, este vorba pur si simplu despre faptu' ca nu mai prezinta interes, nu prea mai pare sa fie la moda. Si care ziceai nenica ca blog-urile vor lua amploare din ce in ce mai mult? Bag de seama ca blog-urile incep s-o ia in jos. Momentan, ma uit prin blogroll-u' meu si-al altora, ma uit si pe aici pe 100Ro si vad ca doar cativa se mai tin de treaba.Sau, cativa apar acu', baga doua trei cuvinte si mai mult ca sigur o vor lasa balta putin mai tarziu cea mai mare parte dintre ei. Ma rog, poate n-am avut eu destul timp la dispozitie ca sa observ cum trebuie treaba asta si n-o fi asa cum zis-au concluziile mele. 



Pana data viitoare, hai pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu