:: Ar-gen-ti-na… tango!

Titlu*:Ar-gen-ti-na… tango!
Autor:*:http://metaxatraian.blogspot.com/
Poza:
Articol*:La toate campionatele mondiale de până acum 8 ani, am ţinut cu Brazilia, cu excepţia campionatelor unde a participat şi România. M-am vindecat de această boală când am sesizat că brazilienilor nu le mai pasă de Cupa Mondială. Pentru ei o asemenea întrecere a devenit un fel de joc de vacantă. Plini de bani, plini de ifose, obosiţi şi plictisiţi. Aici ar fi şi explicaţia oferită, cum că sunt implicaţi în prea multe competiţii tari pe parcursul anului şi de aceea prestaţia lor este mediocră. Bun. Una este să fii obosit şi alta este să-ţi baţi joc de fotbal. De când au invadat Europa, brazilienii nu mai joacă samba, ci breakdance. S-a terminat cu fantezia.Tocmai pentru că evoluează în Europa, vedetele braziliene sunt uşor de anihilat atunci când se întâlnesc cu ec! hipe mari precum Spania, Olanda, Germania, cred că şi Anglia.
Ghanezii au fost o supriză plăcută. Uruguay îşi merită locul în semifinale. Mi s-a parut cea mai frumoasă echipă de până acum. Cu adevarat o echipă, cu un Forlan în mare formă şi poftă de joc. Ghana – Uruguay a fost o confruntare demnă de un campionat mondial. Acesta este spiritul unei competiţii de nivel înalt. Dai tot ce poţi. Nu fentezi fotbalul.
Să vedem ce va fi azi. Va fi un meci pe viaţă şi pe moarte sau unul tacticizat de germani? Îşi va arăta clasa Lionel Messi sau va fi anihilat nemţeşte?
Mi-aş dori să meargă mai departe Argentina, măcar şi pentru faptul ca-l ador pe Maradona, dar şi pentru că o competiţie fără fantezie este ca nunta fără lăutari. Argentina este o colecţie de diamente. Dar nu-i suficient. Îmi este teamă că panzerele nu vor accepta invitaţia la tango.



Powered by EmailMeForm

Un comentariu:

  1. What a information of un-ambiguity and preserveness of precious knowledge about unexpected emotions.


    my web blog :: best cellulite treatment

    RăspundețiȘtergere