Recomand seriale de televiziune

  1. Cel mai fain serial de comedie din punctul meu de vedere este Psych care depaseste cu putin Scrubs si Dr. House. L-am descoperit pe TVR1 anul trecut intr-o duminica pe la miezul noptii cand faceam curat in lista de programe TV. Dupa ce am sters tarafuri, oteveuri, dedeteveuri am vazut pentru prima data Psych. A fost o revelatie parca venita din ceruri(asta daca telecomanda o putem incadra in categoria ceruri). Despre serial nu va spun multe doar ca melodia coloanei sonore seamana foarte mult cu cea de la serialul Friends(aproape la fel de fain ca Psich). Am o presimtire ca il puteti vedea pe langa TVR(in fiecare duminica de la miezul noptii) si pe Universal Chanel joia de la noua seara sau parca zece… ce e si cu premonitile astea ca niciodata nu sunt exacte.
  2. Pe locul doi incadram 2 mandre seriale cu doftori. Unu e arogant si il stie toata lumea de House dar numai eu il stiu de nesuferit…asta daca ai de-a face cu el in realitate ca pe sticla astia dau bine intotdeauna… Celalalt e pampaalul de J.D. care ne irita cu vocea de fetita si fanteziile bizare, noroc ca mai apare omul de serviciu care ii arata un mod mai realist de a privi lucrurile…asta pana in sezonul 9(care nu merita vazut, parerea mea) Pe doftoru’ House il puteti vedea la TVR dar nu va spun cand pentru ca sigur ati vazut deja seriile respective pe AXN, unde, de altfel puteti vedea din cand in cand si Scrubs(preferabil sambata de la 5 dupamasa)
  3. Locul Trei il acapareaza perioada de la noua la zece seara de pe PRO Cinema. Daca v-ati intrebat de ce pe locul trei e o perioada si nu un film e pentru ca este mai multe filme, toate vechi si al naibi de faine. Primul e Sanfield care, dupa parerea a inventat bloggingu’ in televiziune, adica un spatiu persoanl in care sa-ti spui toate prostiile debitate dspre vecinii din bloc(unii dintre ei se numesc Cosmo Kramer) iar altii stau cu gura pana la urechi urmarind ce absurditati ai tu de spus. Al doilea e Friends(tradus Prietenii tai) unde putem observa in nelimitatul spatiu temporal un…blog comun(as zice eu) unde tot asa ca in Sanfield(doar ca-s mai multi aici, deci mai multe pareri) cativa prieteni(habar n-am cati ca nu sunt psihopat ca sa-i numar) isi dau cu parerea unul despre altul iar cateodata impreuna despre altcineva. Parca mai cumt si alte seriale de la noua la zece pe Pro cinema dar cine crezi ca le mai stie pe toate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu