:: Atentie la blogÄri !

Titlu: Atentie la blogări !
Autor:: Razvan
Poza: forum_trolls.jpg
Articol: Acest articol il gasiti in culori si in original pe http://deceneu789.wordpress.com/

Hai sa va zic o chestie.

Eu pot sa fac un blog, sa spun ca ma cheama Arthur si sa spun despre mine ca am probleme la motor cu noul Jaguar, ca am batut 3 fraieri aseara intr-un bar sau ca m-am culcat cu 5 femei in ultimele 4 zile. In cazul asta sunt bolnav psihic. Din fericire, ma semnez cu numele de Razvan si scriu pe Things Worth Mentioning ce vor muschii mei, atata timp cat merita scrise.

De ce v-am zis chestia asta? Pentru ca nu unul, ci multi sunt cei care bat campii cu povesti nemuritoare. Saturati de cotidian, suntem in cautare de lucruri extraordinare. Iar cand intalnim astfel de relatari plasate sub semnul realului (doar scrie in blog si povesteste despre el, nu?), tindem sa fim impresionati si sa citim mai departe, practic pierzand ore bune cu fabulatiile unui bolnav mintal.

Asa am patit-o eu citind de pe blogul unuia, care mi-a atras atentia cu un vocabular foarte dezvoltat si elevat. Daca la inceput acceptam relatari precum ca s-a dus la unul cu tricou mulat intr-un local si l-a pocnit ca manca seminte in timp ce asculta manele, mai departe a inceput sa bata campii cu violente, cel mai adesea indreptate asupra cocalarilor. Si dupa am realizat ca probabil este vorba de vreun rocker schilod si frustrat care a incasat-o de mult si acum fantazeaza pe blog ca bate in stanga si in dreapta. Si faza e ca incepi sa-ti imaginezi pe unul ca V din Vendetta, manierat, cu valori morale mari. Si incepi si tu sa bati campii alaturi de frustatul ala care scrie.

De data asta in trecere, am dat de unul care, pe langa noutati din presa, povesteste cum sta cu doua deodata, ce aventuri are si pe unde le duce. Detaliile sunt preponderent sexuale si sare imediat in ochi ca blogul este scris de un virgin labagiu, trecut totusi de o anumita varsta. Stati linistit ca un om de succes, nu sta el sa dea astfel de detalii frivole pe un blog obscur. Ala care are femei, e ACOLO, afara si sta cu ele, nu in spatele monitorului visand cu degetele pe tastatura.

Granita dintre real si virtual se sterge cand e vorba de internet, taramul anonimilor, unde fiecare e cine vrea el sa fie. Atentie la blogării cu probleme la bibilica deoarece pentru ei este o placere sa stea cu orele scriind porcarii pe care le cred, insa pe voi va costa timp pretios sa cititi fabulatii si facandu-va o imagine falsa a realitatii (in legatura cu ce este posibil si ce nu)

Visitor Ip: 79.116.176.189

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu