:: Vreau inapoi

Titlu: Vreau inapoi
Autor:: anelises
Articol: Vreau inapoi acolo, acolo unde era cald si mirosea a banane si a portocale.acolo unde traiam un vis, acolo unde am renascut.macar pentru o secunda, nu cer prea mult nu?nu...nu e mult, e prea putin chiar.acel loc va ramane al nostru, chiar daca nu il mai locuim acum.
Am fost intrebata de ce am mereu lacrimi in ochi, raspunsul e unul simplu: de dor.nu ma pot abtine din lacrimat, vine din interior si nu e ceva voit, de multe ori nu-mi dau seama ca am lacrimi in ochi.da, si fata ma tradeaza,de aproape jumatate de an expresia fetei mi s-a schimbat, de suflet ce sa mai spun...el doare cel mai tare, in el pun totul si cateodata imi este mila de sufletul meu pentru cat trebuie sa duca, dar e puternic si rezista inca.De aproape jumatate de an numai sunt eu.Vreau inapoi acolo unde era cald si mirosea a banane si a portocale.
http://anelises.blogspot.com/
--
Visitor Ip: 188.27.192.212

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu