:: Vis de iarna

Titlu: Vis de iarna
Autor:: http://www.anelises.blogspot.com/
Articol: De abia ajunsesem, am hotarat sa mergem sa vizitam orasul, un oras mic,placut, seara am revenit si eram doar noi doi in sufragerie...ne uitam la ceva. eram amandoi destul de stangaci, nu stiam cum sa facem sa stam cat mai aproape unul de celalalt, intr-un final am ajuns lipiti unul de celalalt.am inceput sa ne sarutam usor, incet am descoperit punctul tau sensibil,de fiecare data tresareai cand te atingeam.ai inceput sa-mi explorezi trupul usor, ne-am strans in brate pentru cateva momente...apoi m-ai ridicat de pe canapeaua din sufragerie si nu stiu cum ai facut de m-am trezit in dormitor, nu stiu cum m-ai dus pana acolo, eu zburam in bratele tale, ajunsi acolo inca ne sarutam, ne-am dat jos hainele si ne-am pus pe pat si ne-am iubit.la un moment dat ai spus" uitasem cat de buna esti", nu am spus nimic...in mintea mea raspunsul meu a fost" eu nu am uitat nici o clipa cum esti". totul s-a petrecut exact asa cum am visat.nu pot uita mirosul lotiunii mele de corp atunci cand ne iubeam, parfumul lui parca sta marturie a ceea ce am trait acolo. de atunci nu am mai deschis tubul acela de lotiune. nu as putea sa-i simt mirosul, mi-ar face rau. nu pot uita cu cata pasiune ne-am daruit unul altuia.Ai fost barbatul care m-a iubit cu atata profunzime, nu am mai simtit asta niciodata si stiu ca nu o voi mai simti.
Cu tine nu am facut niciodata sex, am facut dragoste, si stiu ca si tu stii asta.
Te-am simtit, ai fost atent, grijuliu, senzual,profund...tu nu stii sa faci sex, stii cum sa iubesti o femeie,stii cum sa faci dragoste cu o femeie.Ai ramas gravat in pielea mea,si nu am nici o idee de cum te pot sterge.
http://anelises.blogspot.com/
--
Visitor Ip: 188.27.192.212

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu