:: Vara aceasta

Titlu: Vara aceasta
Autor:: AndreiGhiorghe http://anndrei.ro
Articol: Gata,….am adus vara! Stiu iubito, e mult mai decat ti-ai dorit, si uneori transpiri si te-nteleg pentru ca si eu am transpirat luptand sa conving teii sa faca flori. Si liliacul, si trandafirii, si toate florile campului le-am convins sa infloreasca pentru tine. Numai graul si-a dorit singur sa creasca si ne invita sa alergam si sa ne rasfatam prin el. Apoi am muncit la cerul de vara. Alt decor, alte stele, alta luna, alti nori, ce mai , am schimbat totul pentru a-ti oferi un decor asa cum ti-ai dorit.

S-au suparat pe mine brazii. Ei nu mai au loc in poestile verii asa cum erau in cele de iarna, iar verdele lor nu isi mai are locul in peisaj intotdeuna. Dar le-am promis drumetii printre cararile lor ascunse, unde sa ne bucuram de aerul curat si de viata. Cred, sa stii, ca brazii astia asunt niste perversi. Ca le-ar placea sa ne priveasca facand dragoste pe o patura in luminis. Dar ne ascundem in noapte si nu-i lasam sa vada nimic.

Cea mai obraznica e marea. Vrea sa-ti atinga fundul, si sanii, ba chiar sa-ti intre prin anume locuri in ciuda geloziei mele. Spune ca e alceva, ca de fapt ea o face cu soarele zilnic si nu se pune la socoteala nici o atingere a ei. Nu o cred, nici pe ea si nici pe soare, a carui lumina razbeste prin orice gaurica.

Sper ca nu stiai astea de la paraciosul de vant. E un nemernic care spune tot si duce soapte de la unul la altul, si bate in toate partile de uneori nu il mai iei in seama si gata.. afla tot.

In schimb nu-ti cer nimic iubito. Un zambet ca al tau imi e suficient pentru intregul meu efort. Atat, un zambet.
Contiuarea pe http://anndrei.ro
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu