:: O ultima adresare !

Titlu: O ultima adresare !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto: Eu asa cum sint naturala nu sofisticata.
As vrea sa fie aceasta ultima adresare catre dvs.
Eu nu sint fascista, caci daca fiecare dintre noi care am fost impotriva dictaturii personale a sotilor Ceusescu am fi catalogati drept fascisti unde am ajunge?
Eu am trait aproape 4o de ani in dictatura si pentru mine se confunda de multe ori, comunismul cu dictatura personala a Ceausestilor. Comunismul pentru cei visatori este o himera nu o realitate si nu v-a fii nicodata altfel.
Cuvinte grele ca, fascism si omorirea lui Nicolae Iorga (eu nici nu eram pe atunci), nu s-a pus in circa nici unui cetatea al acestei tari. Cind privesti lucrurile din alta tara, de la departare, nu ai proprietatea cuvintelor, sa intelegi cit rau faci, aruncind in arena leilor, oameni simplii. Si eu vina ca am acceptatg escaladarea acestor discutii neprincipiale(dar art.au fost pe alte bloguri)
Sint rugata sa pun capat acestei degringolare si aceasta turnura noua si nedorita a dorintei adm.acestui blog, pentru o variertate a subiectelor. Oamenii citesc inmarmuriti si nu le vine sa creada ce citesc. Si cei care participa la aceasta eroare regretabila despre mine, sint copartasi la descalificare. Va repet sint habotnici in ale politicii, dar merita respectati pentru crezul lor. Eu nu mai cred in nimic.
Si daca ve-ti continua sa ma denigrati prin comentarii(am 8 bloguri pe ani si nu m-a atacat nimeni niciodata), am sa consider ca o faceti pentru, a fii primii la lista de comentarii.
In incheiere nu sint fascista,cum nu sinteti nici unul dintre dvs.Dar nu uitati cuvintele de pe bloguri sint citite de multa lume inclusiv de straini si identificarea unui om ca fascist, ii poate aduce necazuri si lui si celorlalti participanti la aceste discutii neprincipiale, vazute eronat din strainatate.
Cu speranta ca ati inteles demersul meu, care as dori sa fie ultimul, inchei urindu-va numai bine.

Cu respect, Odorica
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

11 comentarii:

  1. Odorica, poate ar fi mai bine sa nu mai scrii despre lucruri pe care nu le stapanesti foarte bine.
    Scrie despre parasute, turci, despre viata de zi cu zi pe care o duceai in comunism, poate asa scapi si tu de frustrarile acumulate in cei 40 de ani, si lasa istoria pentru oameni calificati in domeniu.
    Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Gind la gind cu bucurie ! Chiar facusem un text despre comentatorii de profesie. Nu-l mai pun ca acest comentariu, ilustreaza perfect ce spuneam eu. E nu e nevoie, sa criticam. Caci altfel nu existam.
    Multumesc pentru comentariu. Nu port ranchiuna nimanui.

    Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Odorica, un gand intelept, sa nu porti ranchiuna nimanui.
    O povara in plus, fara rost.

    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  4. Odorica,

    Iti scrisesem de dimineata un comentariu foarte detaliat care din pacate nu s-a putut posta.

    Bref!
    Eu nu te-am atacat decat atunci cand m-ai dezonoraaaaat...
    "Sariiiiti! Ma dezonoreaza!" :))))

    Dar sa stii ca eu nu te consider fascista ci rasista. Si-aici am scapat. :) Cat despre comentarii... uite nu pot sa ma abtin! Pentru ca imi pasa. Tie ti se pare normal sa nu mai poti citi decat ciozvarte de articol? Ti se pare normal sa umplem blogul cu articole neterminate si sa asistam la furtul de cititori? Mie nu si reactionez. Si pentru ca sunt multe cazuri, uite de-aia se'nmultesc si comentariile mele. Daca ar fi dupa mine l-as ruga pe Feri sa scoata contoarul acela de-acolo. Zau!

    Te rog frumos sa nu te superi ca iti zic, dar mai revezi si tu articolele inainte de a le posta. Ai greseli grave de gramatica chiar in acesta. Eu mi le recitesc de doua-trei ori.

    Si vorba lui Andrei: nu pune te rog la suflet.
    Ne mai certam, ne mai impacam. Oameni suntem! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-ti traiasca nepotica!
    E foarte frumoasa.
    Te mosteneste! :)
    Ti-am vazut poza din tinerete....

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru vorbele frumoase la adresa mea si a nepotelei mele. Nu stiu ce are tastatura(sau eu scriu prea repede) dar sare mereu, adevarul este ca nu revizuiesc decit rare ori, ca sint cam repezita.
    Eu nu spun nimic cu dusmanie, ca doar nu fac acest lucru ca sa supar pe cineva. Nu sintem noi suparati destul si asa? Ce ar fi sa ne suparam si intre noi?
    Cu respect,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Odorica,
    Va rog sa mai stati prin zona cel putin pana veti scrie si publica un articol cu titlul "Mitocani de profesie"; aveti cel putin doua exemplare care pot fi sursa de inspiratie....pe aici, pe aproape.

    RăspundețiȘtergere
  8. Achiesez la cele scrise de catre anonim!
    Are perfecta dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Ziua !
    Doamnei Odorica Ion !
    dar,
    ŞI ... celorlalţi bloggeri !
    ANONIMII ... NU EXISTĂ !
    ~

    Stimată Doamnă !
    Bineînţeles CĂ:

    @= puteţi FACE ... ce doriţi !

    Sunteţi Om, şi, ca Om, AVEŢI propriul dumneavoastră TRASEU de Viaţă, pe care trebuie să vi-l ... completaţi !
    Cu BUNE, cu "rele" ... fiecare NI-L MOBILĂM atât cât "ne taie capul" !
    Toţi, la capăt de drum, vom răspunde la "Chemare".

    @= eu întru mai RAR !

    Probabil vi s-a cerut ... SĂ SCHIMBAŢI: TEMA !
    Eu personal, chiar dacă îmi "scapă" vreun comentariu, NU citesc decât TEMELE MELE PREFERATE !
    Să "înţelegeţi" deci, că ... am încetat să vă citesc ! Nu sunt eu ... "de vină" !
    În general, eu vă rog:

    @= Reasezati-vă PRIORITĂŢILE !

    ... fără cuvinte !
    ... eu ASTA am început SĂ FAC !

    @= Vă Iubesc !

    Toţi, într-un FEL, sau altul (fel), ... ne străduim ...
    ALEGEREA însă ... O FACE fiecare !
    ~
    ~
    ... şi eu sunt blogger !
    DAR: mai înainte de ORICE: sunt Om !
    permanent caut să înţeleg şi să îmi precizez ACEST "statut" !
    cea mai "mare" performanţă a mea: mi-am stabilit 3 termeni de comparaţie:
    1. om;
    2. Om
    şi
    3. OM.
    Atat=termeni de comparaţie !
    Pentru că ... în esenţă, vorbim ... despre oameni.
    Aceştia ... SUNT !
    ~
    ~
    ANONIMII !

    Ce "sunt" ăştia ?

    Aş putea ... să îi încadrez UNDEVA ... !
    Deoarece: o floare, o insectă, un alt animal, ... vântul, cutremurul, MUNTELE ... NU pot să "tasteze ... mesaje", atunci, mă văd OBLIGAT să îi încadrez în CEA MAI OBSCURĂ ZONĂ a omenescului ... în cadrul "categoriei":
    LAŞ

    LAŞ

    LAŞ
    ... undeva prin zona DE-LAS-atori !

    Fraţilor, CĂCI ... îmi sunteţi fraţi (şi pe voi Vă Iubesc !), dacă AVEŢI ceva ... de SPUS, vă rog:

    SPUNE-ŢI-NE !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru cuvintele adresate mie. Eu am o gindire mai simplista, ca sa ma inteleaga toata lumea. Ce scriu este pentru toti, nu numai pentru o parte din cititori. Eu sint o persoana simpla din toate punctele de vedere, dar am curajul raspunderii.
    Cu mare apreciere,

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  11. Vă cred ... şi eu !
    Sunt ZONE ... de asemănări !

    ...

    poate ODATĂ...CÂNDVA...voi "penetra" înspre altă ZONĂ !
    aici, mă strădui să mă încadrez în ceea ce numesc eu : CALITATE !

    nimic însă NU-I BĂTUT ÎN CUIE !

    (a fost "odată"...atunci...demult...la BAZA Omenirii ! ....


    (nici măcar NU pot semna, căci M-AM CUTREMURAT ! )
    ~
    asta a fost "ultima" pentru azi
    ~,

    RăspundețiȘtergere