:: 1 Iunie,

Titlu: 1 Iunie,
Autor:: http://anndrei.ro
Poza: cirese-300x260.jpg
Articol: Iti pun cercei din cirese in parg. Esti frumoasa. Acum vara esti tu. Iti dau sa musti dintr-o capsuna iar cand deschizi gura gandul imi fuge aiurea iar capsuna aia visez ca sunt eu. Las sucul dulce al capsunii sa iti curga pe gat, printre sani si sa se ascunda acolo cu dara lui cu tot. Iti sarut lacom gura plina cu fructa zemoasa si simt gustul tau asezonat cu gust de capsuni. Mai storc o capsuna pe pieptul tau iar tu zambesti .

Imi pun si eu cirese pe urechi drept cercei si asta te distreza foarte tare. Imi place sa te vad razand.

Iti soptesc prostioare dulci la ureche si ling de pe gatul tau sucul dulce de capsuni coapte. Simt pielea ta fina, parfumata cu parfumul verii, si simt ca iti place. Ma ascund intre sani tai dupa dara de suc si ametesc de placere. Mai iau un fruct din care musc incet jumatate si ma apropii de gura ta pentru a-ti oferi cealalta jumatate tie. Obtinem un sarut frantuzesc cu capsuni romanesti. Si un fluviu de placere ce ne serpuieste prin trup. Apoi incep sa te pictez pe fata.Tot cu fructe. Acum ai obrajii rosii, capsunii, si cu ciresile puse pe urechi esti o vara veritabila. Pentru autenticitate iti mai prind in par cateva cirese. Nu vor sta mult acolo, dar poza asta cu tine murdara de licoarea dulce a naturii o voi tine minte o viata.

Ca sa fiu sigur ca frumusetea ce imi sta in fata e reala te sarut din nou. As linge capsuni stoarse de pe tine, de pe intregul tau trup, de pe fiecare celula a pielii tale. Apoi eu voi fi capsuna arzand de dorinta care sa-ti relaxeze chipul de placerea implinirii.

Imi zambesti. Nu stiu ce gandesti dar eu gandesc cu mult pacat si te dezbac cu privirea,si imi place sa te descopar. Esti frumoasa. Mai iau o capsuna iar impreuna cu ea si inima in dintii si iti desfac usor ciresele din par si…
continuarea pe http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

2 comentarii:

  1. Parca am mai citit asta undeva... Ah, da, imi amintesc, mai jos cu un articol. As mai vrea sa spun ca...
    (continuarea la mine pe blog) :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze ca am postat de doua ori. Initial mi-a dat o eroare si am crezut ca nu am reusit de aceea am facut-o si a doua oara. Nu e cu intentie.

    RăspundețiȘtergere