Alege o viata ..plina !

„Vei fi plin de încredere, si nadejdea nu-ti va fi zadarnica. Te vei uita în jurul tau, si vei vedea ca te poti odihni linistit.” Iov 11: 18

As vrea sa te gîndesti, pentru cîteva clipe la cuvintele Domnului Isus „Urmeaza-ma!” Ele sînt scrise în Evanghelia dupa Matei capitolul 9: 9 si sînt ca un ordin, ca o porunca.

Domnul Isus nu i-a cerut lui Matei sa îl urmeze numai daca el crede ca asa i-ar face placere. Nu! Domnul Isus i-a spus: „Urmeaza-ma! Începe de azi si vino dupa Mine tot restul vietii tale. Nu te opri niciodata!”

Aceste cuvinte spuse de Mîntuitorul Isus Hristos înseamna de fapt „mergi cu mine pe acest drum”. Domnul Isus, acest Dumnezeu al Universului i-a spus lui Matei, un om lipsit de importanta din punct de vedere social sa mearga alaturi de El.

Dar stii ceva? Isus îti spune si tie acelasi lucru. Marele Dumnezeu al Universului îti spune „Mergi pe urmele Mele” si nu „Mergi lînga Mine” sau „cu Mine”. Dumnezeu vrea sa fie prietenul tau!

„Dar pastore,” îmi vei spune „sînt lucruri în trecutul meu pe care Dumnezeu nu mi le-ar putea ierta. E prea tîrziu pentru mine.”

Astazi vreau sa îti spun ca Dumnezeu trece si pe la tine. Te striga pe nume si îti spune „Vino alaturi de Mine!” Ce lucrare minunata! Poti lasa în urma trecutul si pacatul tau si poti începe o viata noua, un viitor minunat alaturi de Domnul Domnilor.

Accepta chemarea Domnului de a-l urma, chiar azi si viata ta nu va mai fi la fel!

ALEGE SA-L URMEZI PE DOMNUL ISUS SI VEI AVEA O VIATA PLINA DE BUCURII, SPERANTA SI PACE.
..misiune.ro

2 comentarii:

  1. Asta se cheama indoctrinare si o detest.

    E de preferat ca fiecare om sa judece pentru el insusi, si sa ia proprile decizii in legatura cu viata sa ... nu s-a se ghideze prin niste principii vechi de mii de ani.

    Dar asta e doar parerea mea.

    Montana

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista un moment pentru fiecare cand este batut usor pe umar.

    Augustin,
    Sincer?
    Mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere